14 Şubat 2014 Cuma

Gök gürültülü sağanak gülüş

Bir gün birisi bana izlediğin bir dizinin en romantik sahnelerinde acıtarak terkettiğin adamı hatırlayacaksın dese en güzel yaptığım şeyi yapar kahkahalarla gülerdim sanırım.Aynı kişi akabinde o zaman neden diyebilirdi ve ben de ikinci en güzel özelliğimi kullanır vizyon filmlerine geçebilirdim.

Acıdı biraz.Yani senin sarılmanı hissetmesem o an bu kadar acımazdı.Her acı anında beynimin hangi lobu kulağıma 'bi insanın kokusu hiç mi değişmez'diyorsa allah onun da belasını versin.Acı diyordum.Acıdı ve geçti.Alıştım sanırım 20yıldır alerjiyle yaşamayı öğrenmem gibi oldu.Her bahar anneanneme giderken nefes alamayacağımı bilerek o bahçede saatlerimi geçirmem gibi.Nefes alamayacağımı bilerek seni getiriyorum aklıma.

Ne diyordum?
Heh yarın yağmurlu diyorlar ama öğleden sonra durur mu dersin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder