11 Şubat 2014 Salı

Koku

Bugün yıllar sonra senin kokunu andıran bir koku aldım.Hiç geçmediğim bir sokaktı.Hava alsın diye açılan hangi camın dairesinden geldi bilmiyorum.Ya da bir market olabilir.Belki trafikten gidemeyen onlarca arabanın birinden.Sen burada yoktun ve ben o kokunun bir insandan gelmediğine emindim.Yolda iki saniye durdum.Sanki yaya ışığını son anda kaçırmış bir insan freniydi yaptığım.Ya da karşıdan karşıya geçerken yolun ortasında arabaların kornalarına,farlarına bakarak anlam vermeye çalışan insan ahmaklığı.Ama eminim burnumu sızlatan kokunun o olduğuna. Yüzünü bile hatırlayamadığın insanların kokularını hatırlamak çok garip.Bu yüzyüze kalmaktan çok sarmaş dolaş olmanın getirisi sanırım.Buna getiri demeyeceğim bugün götürü olsun bu hissin adı zira seni getirmeyen koku beni götürmüş.Ne garip.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder